.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شركت مخابرات مازندران خبرداد:
سال 91 قفل ورود به سرویس های نوین مخابراتی شكسته شد
ضریب نفوذ اینترنت در مازندران را 7/22 درصد و مازندران رتبه دوم ضریب نفوذ اینترنت را بعد از تهران دارا می باشد.

شمال نیوز: مدیرعامل شركت مخابرات مازندران گفت، درحال حاضریك میلیون و 800 هزار مشترك تلفن سیار در مازندران فعال است .
به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل : بهروز باباجانی در جلسه مطبوعاتی با خبرنگاران رسانه که درسالن کنفرانس شركت مخابرات مازندران درشهرستان بابل برگزارشد، با اشاره به 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات افزود: تعداد 88 طرح مخابراتی همزمان با روز ارتباطات در سراسر استان با اعتباری بالغ بر 65 میلیاردریال به بهره برداری خواهد رسید.
وی درادامه : ضریب نفوذ تلفن ثابت در مازندران را 46 در صد خواند و خاطرنشان کرد: هم اكنون یك میلیون و 436 مشترك تلفن ثابت در مازندران مشغول فعالیت می باشند كه از این تعداد 40هزار مشترك سال گذشته افزوده شده است.
مدیرعامل شركت مخابرات مازندران: همچنین ضریب نفوذ اینترنت در مازندران را 7/22 درصد خواند، وبیان داشت: مازندران رتبه دوم ضریب نفوذ اینترنت را بعد از تهران دارا می باشد.
وی در ادامه با بيان اين مطلب كه مخابرات مازندران موفق به كسب جايزه ملي كيفيت شد، اعلام داشت : در آينده نزديك تمام شهرستانهاي استان مازندران با پيش شماره و كد واحد مخابراتي قابل ارتباط بوده و جهت توسعه ديتا و فناوري اطلاعات استان حدود 100 هزار پورت ADSL ايجاد خواهد شد كه در نتيجه بسياري از تقاضاهاي ديتا و اينترنت پرسرعت مشتريان و مردم عزيز را پاسخ خواهيم داد .
مديرعامل مخابرات مازندران با توضيح اينكه سايت GSM روستايي و كوهستاني استان، ترافيك و پوشش همراه اول را در اين مناطق فراهم خواهد كرد، خاطرنشان كرد : هم اكنون بالاترين ضريب نفوذ را در سطح كشور به خود اختصاص داديم و در سال 90 توانستيم با توسعه خدمات مخابراتي ، برخورداري از جايگاه برتر مشتري مداري و كسب سود لازم ، نظر سهامداران را جلب كنيم .
وي با اشاره به اينكه در سال 91 بنا داريم هيچ خط تلفني را قطع نكنيم، اظهار داشت : گر چه درآمد مخابرات استان نسبتاً مناسب و بالاست ولي با وجود بيش از چهارهزار نيروي رسمي ، قراردادي و پيمانكاري كه در اين شركت مشغول فعاليت بوده و حقوق مي گيرند، هزينه زيادي را متحمل مي شويم .
مدیرعامل شركت مخابرات مازندران درادامه تصریح کرد: هیچ تلفنی نباید قطع شود؛ خاطرنشان کرد: قطعی تلفن در مواقع استثناء اعم از بدحسابی و قطعی كابل و یا سرقت كابل ها صورت می گیرد.
باباجانی بابیان اینكه 92 هزار مشترك دیتا در استان مازندران فعال میباشد، تصریح کرد: در سال 91 قفل ورود به سرویس های نوین مخابراتی شكسته شد و امسال به نام سال شكوفایی دیتا نامگذاری شده است.
وی افزود: با توجه به چشم انداز و اهدافی را كه شركت مخابرات ایران برای شكوفایی دیتا اعلام كرده است طبق برآوردها نزدیك به 40 میلیارد ریال برای تحقق اهداف این شركت در استان مازندران باید هزینه شود.
وی اظهارداشت: طرح هادی مشكلاتی را برای مخابرات ایجاد می كند و هیچ علاقه ای به قطعی تلفن ها نداریم.
مدیرعامل شركت مخابرات مازندران همچنین بیان داشت: در گذشته امكان ردیابی مشتركین ایرانسل وجود نداشت ولی هم اكنون این امكانات فراهم گردیده شد.
باباجانی درپایان بیان داشت : با توجه به امكاناتي كه در مخابرات مازندران وجود دارد ، همواره سعي خواهيم كرد با حداكثر توانايي به بهترين نحو به مردم عزيز خدمات لازم مخابراتي را ارائه دهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.